Kalesija 15°

Baklava je tradicionalni simbol Bajrama i djelo umjetničke inspiracije slastičara (FOTO)

Slastičari u turskoj provinciji Gaziantepu uoči Bajrama imaju pune ruke posla kako bi zadovoljili potražnju iz cijele zemlje i inozemstva i proizveli tone baklave koja je nezaobilazni dio Bajrama, javlja Anadolu Agency (AA).

Spremanje i prodaja baklave u Turskoj je već godinama višemilionski biznis, a kako bi zadovoljli potražnju slastičari nekoliko dana pred praznike ne rade po satu na zidu, već po satu izdrživosti njihovih organizama, pa nerijetko cijele noći provode spremajući delicije.

Uporedo s porastom potražnje i turski slastičari su razvijali taj zanat i doveli ga na nivo divljenja.

Zanat spravljanja specijalnih tankih jufki, mljevelje probranih oraha, lješnjaka i pistacija zahtjevan je posao koji zahtjeva mnogo energije slastičara, a umjetnički dojam baklave u tepsiji pak zahtjeva posebnu sposobnost.

Reporterska ekipa posjetila je slastičarnu Sirvana Payasa u centru Gaziantepa i uvjerila se u zahtjevnost tog posla, ali i visprenost majstora tog zanata.

Danima uoči Bajrama nema odmora za nas jer stotine hiljada tacni na stolovima čeka naše baklave. To je nezaobilazna bajramska poslastica koju su nam ostavili naši preci”, kazao je Payas i kazao da tokom Bajrama proda po nekoliko tona baklave, a da svega 20 posto od proizvedenog zadovolji potrebe Gaziantepa, dok ostatak šalje kupcima u drugim gradovima.

Znate nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?

    Ukoliko imate više informacija o temi ili nam želite prijaviti grešku možete nas kontaktirati i na e-mail: ntv@neon.ba.

    Komentari

    Kalesija: Otvorena savremena benziska pumpa i autobuska stanica, inves …

    Otvorena Roditeljska kuća u Tuzli

    Islamska zajednica utvrdila cijenu kurbana za 2024. godinu

    Kadetkinje ŽOK “Bosna” Kalesija u Gračanici igraju poluf …

    Objavljeni javni pozivi za učešće u IMPAKT Inkubatoru poslovnih ide …

    JU Centar za socijalni rad Kalesija: Edukacija na temu “Psihosocijal …

    CLOSE
    CLOSE