Kalesija 22°

Humaniji odnos prema učenicima sa intelektualnim teškoćama

Vlada je danas utvrdila prijedlog Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o osnivanju Javne ustanove Zavod za odgoj i obrazovanje osoba sa smetnjama u psihičkom i tjelesnom razvoju u Tuzli.

U dijelu djelatnosti dodate su nove alineje koje se odnose na edukaciju roditelja/staratelja kroz organizovanje savjetodavnog rada sa zadacima, edukaciju nastavnika, stručnih saradnika redovnih osnovnih i srednjih škola u saradnji sa Pedgoškim zavodom, a bivšim učenicima sa umjerenim, teškim i težim intelektualnim teškoćama, je omogućeno vršenje profesionalnog osposobljavanja kroz rad u radionicama u skladu sa posebnim programom Ministarstva obrazovanja i nauke Tuzlanskog kantona.

Ova mogućnost produžene edukacije predviđena je najduže do njihove navršene 21 godine života, čime im se omogućava da i nakon završenog IX razreda, nakon kojeg nisu bili u mogućnosti nastaviti školovanje, ostanu u sistemu obarazovanja i profesionalnog usavršavanja.

Također, izmjenama i dopunama usklađen je predmetni zakon sa odredbama Zakona o osnovnom odgoju i obrazovanju, s obzirom na to da je JU Zavod za odgoj i obrazovanje osoba sa smetnjama u psihičkom i tjelesnom razvoju u Tuzli upisana u Registar osnovnih škola, da je djelatnost Zavoda u najvećem dijelu vezana za realizaciju obrazovnih i programskih sadržaja iz oblasti osnovnog odgoja i obrazovanja.


Znate nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?

    Ukoliko imate više informacija o temi ili nam želite prijaviti grešku možete nas kontaktirati i na e-mail: ntv@neon.ba.

    Komentari

    Kalesija: Otvorena savremena benziska pumpa i autobuska stanica, inves …

    Muzaferija: Samo je pitanje vremena kada ću sklopiti stazu od starta …

    Sjećanje na prvog imama u džematu Kikači

    Ljetno računanje vremena: Od nedjelje promjena termina tzv. jeftine i …

    Novi pad na FIFA-inoj listi: Ispred Zmajeva su UAE, Cape Verde, Burkin …

    Porodica vojnika Jeffreya Broerea prvi put prisustvovala obilježavanj …

    CLOSE
    CLOSE