NEON Televizija - ntv@neon.ba - Redakcija: +387 62 33 00 95 - Marketing: +387 62 33 00 94

Ko kaže da morate izbaciti slatko: Zdravije varijante palačinki i namaza

| 10. Marta 2018.
17:05
Kalesija Online

Ko kaže da moramo izbaciti slatko ako želimo voditi zdrav život?!

Ponekad je tijelu potrebno dati energiju koju može odmah iskoristiti, a ako znamo da se tako nećemo udebljati, nema razloga uskraćivati sebi male zalogaje sreće.

Ove palačinke su dokaz da se zasladiti možemo i na zdrav način. Pročitajte, izaberite neki od recepata i pripremite ukućanima i prijateljima. Vjerujte, nećete se pokajati.

Palačinke od jaja i banane

Palačinke od samo dva sastojka? Zvuči skoro nevjerovatno! Ove bezglutenske palačinke toliko ukusne da ih možete jesi i bez fila.

Sastojci: 1 banana, 2 jaja, malo ulja za pečenje, voće i preljev po želji.

Priprema:

1. Viljuškom ili štapnim mikserom napravite pire od banane.
2. Umutite jaja mikserom.
3. Pomiješajte bananu i jaja.
4. U tavi zagrijte kašičicu ulja.
5. Pecite palačinku tri minute sa svake strane na srednje jakoj vatri.

Palačinke od banane, kikiriki maslaca i zobi

Ove ukusne i brzo gotove palačinke, zasitit će vas i zasladiti u trenu.

Sastojci: 2 zrele banana, 1 jaje, 3 kašike kikiriki maslaca, 2 šoljice zobenih pahuljica, 1,5 kašičica praška za pecivo, 1 kašika javorovog sirupa, 1 i 1/4 šoljice bademovog mlijeka, srstohvat soli, malo ulja za pečenje.

Priprema:

1. U blenderu pomiješajte banane, jaje, kikiriki maslac, zob, prašak za pecivo, javorov sirup, mlijeko i so. Miješajte dok smjesa ne postane glatka.
2. U tavi zagrijte malo ulja.
3. Stavite tri kašike smjese u tavu.
4. Pecite palačinku dvije minute sa svake strane.

Američke palačinke od mrkve

Ukusne i zdrave palačinke od jaja, banane i mrkve, okusom će oduševiti i najveće germane.

Sastojci: 2 zrele banana, 1 jaje, 1 oguljena i naribana mrkva, pola šoljice jogurta, 1/4 kašičice cimeta, 2 kašičice meda, kokosovo ulje za pečenje.

Priprema:

1. Viljuškom zgnječite banane.
2. Dodajte jaje, naribanu mrkvu, jogurt, cimet i med.
3. U tavi zagrijte dvije kašičice kokosovog ulja.
4. Stavite najviše tri kašike smjese u tavu.
5. Pecite palačinku dvije minute sa svake strane na srednje jakoj vatri.

Palačinke od nemasnog sira i borovnica

Ove ukusne i zdrave palačinke pripremite ujutro za doručak ili nakon treninga.

Sastojci: 3 jaja, pola šoljice brašna, 1 kašičica praška za pecivo, pola šoljice nemasnog sira, 2 kašike javorovog sirupa, pola šoljice borovnica.

Priprema:

1. Pomiješajte jaja, brašno, prašak za pecivo, sir i javorov sirup.
2. Nježno umiješajte u borovnice.
3. U tavi zagrijte malo ulja.
4. Stavite tri kašike smjese u tavu.
5. Pecite palačinku dvije minute sa svake strane.

Fil za palačinke od grčkog jogurta, meda i pistacija

Ovaj osvježavajući fil s hrskavim pistacijama, odlično pristaje uz meke i tople palačinke.

Sastojci: 1 grčki jogurt, šaka oguljenih pistacija, jedna do dvije kašike meda.

Priprema:

Gotove palačinke filujte mješavinom meda i grčkog jogurta i pospite pistacijama.

Namaz za palačinke od lješnika i kakaa

Isprobajte domaći slatki namaz od lješnika i kakaa kojim možete filovati palačinke i muffine ili namazati na hljeb.

Sastojci: 4 šake oguljenih lješnika, dvije do tri kašike sirovog kaka, 1 kašika meda ili pet hurmi.

1. U blenderu ili uz pomoć štapnog miksera napravite pastu od lješnika.
2. Umiješajte kakao i med.
3. Ako ste umjesto meda odlučili koristiti hurme, namočite ih u mlaku vodu dva sata prije upotrebe, a zatim dobro ocijedite.
4. Kada ste napravili pastu od lješnika, dodajte kakao i hurme, pa miksajte dok se smjesa ne ujednači.

Domaći maslac od kikirikija i crne čokolade

Ova neobična kombinacija, savršena je nadopuna slatkim i toplim palačinkama.

Sastojci: 300 g kikirikija u ljusci, 200 g crne čokolade sa 70 posto kaka:

Priprema:

1. Ogulite kikirkiki i usitnite ga pomoću blendera ili štapnog miksera.
2. Maslac je gotov kada smjesa postane ujednačena.
3. Po želji možete dodati so i malo kurkume u prahu.
4. Crnu čokoladu otopite na pari.
5. Filujte palačinke kikiriki maslacem i prelijte ih otopljenom čokoladom.

Namaz za palačinke od avokada, kakaa i kokosa

Namaz od avokada, kakaa i kokosa najbolje je koristiti svježe pripremljen, a najduže ga možete čuvati dva dana u frižideru.

Sastoji: 1 avokado, 1 kašika kokosovog maslaca, 2 kašike sirovog kaka, 1 kašika meda ili pet hurmi.

Priprema:

1. Očistite avokado tako da izvadite samo njegovo meso.
2. Stavite u blender skupa s kakaom, maslacem i medom i miksajte dok se smjesa ne ujednači.

Slatki fil za palačinke od jabuka, meda i oraha

Palačinke s ovim slatkim filom najbolje pristaju uz topli čaj.

Sastojci: 2 jabuke, 2 kašike meda,pola kašičice cimeta, šaka očišćenih oraha.

Priprema:

1. Narežite jabuke na manje komade i kratko ih prepržite na maslacu.
2. Gotove su kada omekšaju.
3. Na kraju dodajte med i usitnjene orahe i ugasite ringlu.
4. Filujte palačinke ovom ukusnom smjesom.

Preljev od šumskog voća i meda

Idealan za palačinke ili sladoled

Sastojci: 2 šoljice šumskog voća, dvije do tri kašike meda, prstohvat cimeta:

Priprema:

1. U lonac stavite šumsko voće i med i zagrijavajte na laganoj vatri uz stalno miješanje.
2. Kada od voća nastane pire, protisnite skuhanu mješavinu voća i meda kroz cjedilo, kako biste uklonili košpice.
3. Dodajte cimet i dobro promiješajte.
4. Prelijte palačinke gotovim preljevom.

Palačinke također možete filovati bananama, javorovim sirupom, manuka medom, svježim šumskim voće, prženim lješnicima ili orasima.

Komentari

Kategorija: Magazin