Kalesija 15°

Pred praznim tribinama, odbojkašice Bosne prejake za Gračanicu Fortex

Odbojkašice kalesijske Bosne pred praznim tribinama uspjele su da savladanju protivnice iz Gračanice rezultatom 3:1 po setovima 25:16; 22:25; 25:19 i 25:21. Iako su u Kalesiju gošće doputovale kao favorit, naše odbojkašice im nisu dozvolile da slave i da se vrate sa punim plijenom doma. U prvom setu naše odbojkašice su pokazale dosta bolju igru pa su na kraju i slavile rezultatom 25:16.

U drugi set naše odbojkašice ulaze opuštenije, što gošće koriste i set rješavaju u svoju korist, što je posebno naljutilo trenera domaćih Rašida Tubića I treći set gošće nameću svoju igru, ali domaće odbojkašice se nisu dale iznenaditi te su poen za poenom uspjele da dođu do rezultata 25:19.

U četvrtom setu gošće prave iznenađenje te u jendom trenutku su imale prednost od čak plus šest poena, ali zahvaljujući time uot-u koji je zatražio Tubić, naše odbojkašice se vraćaju u igru te preokreću rezultat u svoju korist i rješavaju set za konačan rezultat 3:1.

Ovo je bila posljednja odbojkaška utakmica za Amilu Gopo koja nosi dres Gračanice Fotrex, a koja je nekada igrala za ekipu Bosne u Kalesiji. Ona nam je kazala da joj je žao što su tribine prazne, jer se Kalesije i njenih navijača rado sjeća.

Ovo je velika pobjeda naših djevojaka uzme li se u obzir da je ekipa Gračanice imala ambicije za ulazak u veći rang takmičenja. Ovo je ujendo bila i sedma pobjeda Bosne u ovoj sezoni Superlige FBiH.

 

 

Znate nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?

    Ukoliko imate više informacija o temi ili nam želite prijaviti grešku možete nas kontaktirati i na e-mail: ntv@neon.ba.

    Komentari

    Kalesija: Otvorena savremena benziska pumpa i autobuska stanica, inves …

    Otvorena Roditeljska kuća u Tuzli

    Islamska zajednica utvrdila cijenu kurbana za 2024. godinu

    Kadetkinje ŽOK “Bosna” Kalesija u Gračanici igraju poluf …

    Objavljeni javni pozivi za učešće u IMPAKT Inkubatoru poslovnih ide …

    JU Centar za socijalni rad Kalesija: Edukacija na temu “Psihosocijal …

    CLOSE
    CLOSE