Kalesija

Predstavnici OŠ “Kalesija” na završnoj konferenciji „Dostupno i kvalitetno obrazovanje za djevojčice i dječake Rome“

Određeni broj djece u Bosni i Hercegovini ne pohađa osnovnu školu iz različitih razloga, najčešće siromaštva, disfunkcionalnih porodica, nasilja u porodici, zanemarivanja djece, života u udaljenim krajevima, odlaska roditelja na privremeni rad u inozemstvu, iako zakon kaže da je osnovno obrazovanje obavezno i besplatno.

“Save the Children” se bavi ovim problemom kroz više projekata, a danas je održana završna konferencija projekta “Dostupno i kvalitetno obrazovanje za djevojčice i dječake Rome” koji se od 2016. godine provodi u Bosni i Hercegovini (BiH) i u Srbiji.

Cilj projekta je da se spriječi odustajanje djece od obaveznog školovanja, da se motiviraju ne samo da završe osnovnu školu već i da nastave školovanje, jer svako dijete zaslužuje dobar početak i jednake šanse.

Projektom je obuhvaćeno 1.657 djece, 3.372 roditelja, 28 škola i 1.149 nastavnika i nastavnica. Sveobuhvatne aktivnosti usmjerene su kako na konkretnu pomoć djeci, u vidu užina, školskog pribora i prijevoza u školu, pa do radionica za roditelje i nastavno osoblje, uključujući formiranje i Kutaka za roditelje u svih 28 škola.

Nekoliko projekata relaizovano je i u OŠ “Kalesija”, te su predstavnici pomenute škole prisustvovali završnoj konferenciji  „Dostupno i kvalitetno obrazovanje za djevojčice i dječake Rome“.

Znate nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?

    Ukoliko imate više informacija o temi ili nam želite prijaviti grešku možete nas kontaktirati i na e-mail: ntv@neon.ba.

    Komentari

    Kalesija: Otvorena savremena benziska pumpa i autobuska stanica, inves …

    Otvorena Roditeljska kuća u Tuzli

    Islamska zajednica utvrdila cijenu kurbana za 2024. godinu

    Kadetkinje ŽOK “Bosna” Kalesija u Gračanici igraju poluf …

    Objavljeni javni pozivi za učešće u IMPAKT Inkubatoru poslovnih ide …

    JU Centar za socijalni rad Kalesija: Edukacija na temu “Psihosocijal …

    CLOSE
    CLOSE