Kalesija

Stanje na putevima: Nema dužih zastoja

kalesija010Prema prikupljenim podacima, ovoga jutra nema dužih zastoja u odvijanju saobraćaja u BiH. Pojačan je intenzitet saobraćaja u gradskima centrima, dok je na ostalim dionicama frekvencija vozila umjerena. Apelujemo na vozače da i pored povoljnih vremenskih uslova voze maksimalno oprezno.

Zbog održavanja Svjetskog prvenstva u kajaku i kanuu na divljim vodama “Banja Luka – Vrbas 2016.” večeras od 19:30 do 22 sata,  doći će do obustave saobraćaja na dionici magistralnog puta M-16 Karanovac – Crna Rijeka (lokalitet “Tijesno”). Za vrijeme obustave saobraćaj će se preusmjeriti na putni pravac Banja Luka – Čađavica – Mrkonjić Grad.

Povremene polusatne obustave saobraćaja zbog deminiranja terena, moguće su u vremenu od 08 do 16 sati na dionici M-1.8 Orašje-Lončari u mjestu Dusine.

Na autoputu A-1 nema vanrednih ograničenja, dok je na autoputu Banja Luka-Bosanska Gradiška, zbog izgradnje vijadukta, za saobraćaj zatvorena petlja Mahovljani.  Vozačima se preporučuje korištenje petlje Aleksandrovac ili magistralnog puta M-16.

Do kraćih zastoja dolazi i na ostalim dionicama gdje se izvode sanacioni radovi, a gdje je postavljena privremena saobraćajna signalizacija. Izdvajamo dionice: Priboj-Simin Han, Tuzla-Srebrenik, Banja Luka-Čelinac, Gromiljak-Busovača i Ključ-Sanski Most.

Na graničnim prelazima ovoga jutra nisu zabilježana duža zadržavanja.

Znate nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?

    Ukoliko imate više informacija o temi ili nam želite prijaviti grešku možete nas kontaktirati i na e-mail: ntv@neon.ba.

    Komentari

    Kalesija: Otvorena savremena benziska pumpa i autobuska stanica, inves …

    Izvedena prva inkluzivna lutkarska predstava: Uloge imali i mladi iz K …

    Nova Miss Buenos Airesa ima 60 godina, a takmičit će se i na izboru …

    Najava utakmica u 1. i 2. Ligi TK

    Kome je u cilju dizanje panike? Lažne informacije  i opasni falsifik …

    Parne lokomotive sa TK u funkciji razvoja lokalnog turizma

    CLOSE
    CLOSE